
40 esquiadors participaran dissabte al primer Campionat d'esquí adaptat
Grandvalira acollirà aquest dissabte el primer Campionat d´Andorra d´esquí adaptat, organitzat per la FADEA i amb una participació d'uns 40 esquiadors, la majoria procedents d´Espanya.
Aquest matí s´ha fet la presentació del campionat, que comptarà amb cinc esquiadors del país. Hi destaca Paquita Ramírez, que torna a la competició. Es disputaran un gegant i un eslàlom en tres categories: invidents, peu i cadira. La competició tindrà lloc a la pista Tubs del sector del Pas de la Casa. La intenció de la FADEA és que el Campionat d´Andorra tingui continuïtat i que sigui puntuable en calendaris internacionals. També s´espera que sigui un impuls per promoure l´esquí entre les persones que pateixen alguna mena de discapacitat.
Informa: Joan López
Destacat