
Andorra destaca en la primera jornada del Memorial Francesc Vila
Aquest matí s´ha donat el tret de sortida al Memorial Francesc Vila amb la fase preliminar. Gairebé 400 nens disputen aquest torneig. Alguns pertanyen a equips amb tant renom com el Reial Madrid, l'Sporting de Gijón, el Vila-real o l'Atlètic de Bilbao. Andorra ha destacat aquest matí amb l´equip aleví que ha acabat segon en la seva categoria.
La festa del futbol formatiu ja està en marxa. Sobre la gespa les futures grans estrelles del futbol mundial, en aquesta 24a edició han pres part en el torneig fins a 24 equips en categoria aleví i benjamí i 12 en categoria femenina. L´equip aleví del FC Andorra ha estat la sensació del torneig en aquesta primera jornada. Els nois d´Àlex Rodríguez han estat capaços de guanyar el Getafe i la Reial Societat, tots dos per un gol a 0.
Menys sort ha tingut l´equip benjamí de Lucendo que ha perdut els tres partits davant Reial Madrid, Slavia de Praga, i Reial Societat. El mateix ha passat amb l´equip femení que ha perdut a Escaldes amb la Reial Societat i l´Estartit. Demà es jugaran les eliminatòries finals on l´equip d´Andorra aleví lluitarà pel títol després d´acabar avui segon amb dues victòries i una única derrota per la mínima davant l'Sporting de Gijón.
Informa: Cesc Sanjuan
Imatges: Marc Oferill
Destacat