278236

Cinc palistes andorrans a la Copa del Món d'eslàlom de caiac a la Seu d'Urgell

Acabem parlant de caiac, perquè avui s'ha presentat a la Seu d'Urgell la Copa del Món d'eslàlom, en la qual hi haurà una bona presència andorrana.

Author

|

15.07.14


El Parc Olímpic del Segre serà l'escenari de la penúltima prova del Mundial d'eslàlom. A la Seu d'Urgell vindran les principals figures d'aquest esport, com la medallista olímpica Maialen Chorraut. Andorra hi tindrà fins a cinc palistes. En K1, Martí Mallol, en homes, i Laura Pellicer, Zoe Pastor i Mònica Dòria, en noies. Totes tres també participaran en la prova per equips. Per últim, Guillem Prada competirà en C1. La prova de la Copa del Món de la Seu es disputarà de l'1 al 3 d'agost.Informa: Cesc Sanjuan

Cinc palistes andorrans a la Copa del Món d'eslàlom de caiac a la Seu d'Urgell | RTVA