tennis

La Federació de Tennis signa un conveni amb l'Arieja

Des d'aquest cap de setmana, la Federació de Tennis i el comitè departamental de l'Arieja col·laboraran estretament. Les dues entitats han signat un conveni que permetrà als joves andorrans poder jugar tornejos en aquesta regió de França.

Author

|

30.03.14


La Federaciço de Tennis i el comitè departamental de l'Arieja treballen junts des d'aquest cap de setmana gràcies a un acord que han signat totes dues entitats i que permetrà, a banda d'altres avantatges, als joves tennistes andorrans poder disputar tornejos a França. De tota manera, aquest acord també pretén la promoció d'aquest esport.

Per ara aquest acord perdurarà fins al setembre, tot i que la intenció és renovar-lo cada any.

Informa: Xavi Bonet Imatge: Lluís Calvo

La Federació de Tennis signa un conveni amb l'Arieja | RTVA