280218

Georgios Bogris envia una salutació a l'afició andorrana des de França

El flamant fitxatge del MoraBanc Andorra ja escalfa motors per al Mundial de Bàsquet, que començarà a final d'aquest mes. Georgios Bogris ja és a Pau, a França, on s'entrena amb la resta de la selecció grega.

Author

|

08.08.14


El pivot està concentrat amb el conjunt hel•lènic fins al dia 30, en què començarà aquest campionat del món. El nou jugador del MoraBanc Andorra s'haurà d'enfrontar en la cita mundialista a equips com l'Argentina o Croàcia. Serà en un grup on també hi ha Filipines, Senegal i Puerto Rico. Abans de tot això, però, avui ha gravat un "selfie" amb la seva primera salutació a l'afició andorrana.

Informa: Xavi Bonet

Georgios Bogris envia una salutació a l'afició andorrana des de França | RTVA