
Jordan es lesiona i Marín es classifica
Una de freda i una de calenta per al Campionat del Món de freestyle, que aquests dies està tenint lloc a Kreischberg, a Àustria. Scotty Jordan no podrà competir. El 'rider' ha patit una caiguda mentre s'entrenava i avui mateix ha hagut de passar pel quiròfan. Jordan s'ha trencat la clavícula amb un desplaçament de tres centímetres. Necessitarà prop d'un mes i mig per tornar a esquiar.
Millors notícies ens porta Lluís Marín, que n'ha tingut prou amb una baixada per classificar-se per a les eliminatòries de boarder-cross de demà. El surfista de neu ha marcat el 14è millor registre, fet que li ha suposat quedar enquadrat amb els austríacs Schrairer i Lueftner i el rus Dilman. El primer objectiu és quedar entre els dos primers de la seva sèrie per aconseguir la classificació per a quarts de final.
Informa: Xavi Bonet
Destacat