
El MoraBanc espera trencar la ratxa de les set derrotes diumenge contra l'Herbalife
El MoraBanc Andorra prepara el partit de diumenge a la pista de l´Herbalife Gran Canària amb el repte de trencar una ratxa de set derrotes consecutives. Joan Peñarroya assegura que l´equip ha entrenat bé aquesta setmana i que està recuperat de la desfeta de dissabte passat contra el Gipuzkoa.
La desfeta de dissabte passat al Poliesportiu amb el Gipuzkoa ja és història i el MoraBanc confia a recuperar la millor versió diumenge a la pista de l´Herbalife Gran Canària. Avui Joan Peñarroya ha reconegut que l´inici de setmana va ser complicat, però afronta el duel amb confiança. Les dues darreres incorporacions, Bogdanovic i Stojanovski, han tingut una setmana més per entrenar amb l'equip i la seva aportació també ha de créixer. L´Herbalife ha encaixat una darrera derrota d´escàndol a la lliga, seguida d´una victòria de prestigi a l´Eurocup. Els d´Aíto García Reneses, que la setmana següent seran els amfitrions de la Copa, es presenten com un rival molt dur, però el MoraBanc va ser capaç de superar-lo al Poliesportiu. Peñarroya té clar que l'equip haurà de canviar moltes coses per trencar la ratxa de set derrotes consecutives.L´equip viatjarà demà a Gran Canària i a la tarda s´entrenarà a l´escenari del partit. El matx entre l´Herbalife i el MoraBanc es jugarà diumenge a la una del migdia i es podrà seguir en directe per Ràdio Nacional i andorradifusio.ad.Informa: Xavi Bonet
Destacat