
El MoraBanc s'enfrontarà dissabte a l'Iberostar Tenerife
El Morabanc Andorra prepara el duel contra l´Iberostar Tenerife després de la desfeta a Vitoria, aquest dissabte. L'equip de Joan Peñarroya va encaixar una altra derrota, tot i guanyar al descans.
L´equip ha tornat als entrenaments per preparar el pròxim enfrontament contra l´Iberostar Tenerife aquest dissabte al Poliesportiu, després de la derrota a la pista del Baskonia. La victòria dels rivals directes deixa el Morabanc en una situació força complicada per evitar el descens, ja que ara hi ha quatres equips empatats amb sis victòries. L'equip espera comptar amb la millor versió de Víctor Sada, del qual Peñarroya creu que només li falta jugar un bon partit, així com de Nathan Jawai, a qui sembla que li cal un pèl de motivació per superar la lesió.Tot i la derrota, el tècnic ha volgut destacar la feina feta per l´equip i la bona actuació els dos primers quarts a Vitòria. Peñarroya també ha volgut fer autocrítica de la seva expulsió, tot i que creu que l´actuació arbitral en certes ocasions juga en detriment d´un equip nou a la categoria com és l´ Andorra.El tècnic esta convençut que cada cop la lliga estarà més ajustada i s´involucraran més equips en la lluita pel descens. Tot i això, Peñarroya descarta fer canvis en una plantilla que considera equilibrada.
Destacat