278994

Primera victòria de la selecció femenina de bàsquet sub-18 a l'Europeu C

La selecció femenina de bàsquet sub-18 ha aconseguit la primera victòria a l'Europeu C. Les jugadores entrenades per José Rodríguez han apallissat Gibraltar per 43 punts de diferència. Ara, tot queda pendent del partit de demà contra Gal·les.

Author

|

24.07.14


Partit plàcid i victòria còmoda de la selecció femenina de bàsquet sub-18. L'equip ha sumat avui la primera victòria en aquest Europeu C. Ha estat contra Gibraltar per 71 a 28. 43 punts de diferència que palesen la superioritat andorrana durant els 40 minuts.“Necessitàvem confiança, després del partit d'ahir les jugadores estaven bastant foses”, ha explicat l'entrenador, José Rodríguez.Andorra avui no ha deixat respirar Gibraltar. Les andorranes han obert escletxa al marcador des de l'inici i en cap moment han patit pel resultat. Avui, en ser el segon partit del torneig, no s'han notat tant els nervis.“Ahir va ser el primer partit, sortien pressionades. Avui han sortit a gaudir, s'ho han passat bé i el resultat està clar”.Ara tot queda pendent de demà. Si l'equip supera el País de Gal•les, les andorranes es classificaran, però si perden, quedaran eliminades i diran adéu a l'Europeu C.Informa: Xavi Bonet Imatges: Sergi Pla

Primera victòria de la selecció femenina de bàsquet sub-18 a l'Europeu C | RTVA