286127

Tres podis per als representants andorrans a l'Open de Bonn de taekwondo

Els representants andorrans han tingut una actuació destacada al prestigiós Open de Bonn de taekwondo disputat aquest cap de setmana.

Author

|

13.10.14


Els membres del Taekwondo Club van sumar tres podis. En menys de 73 quilos, Jorge González i Boris Ruiz van arribar a la final després de superar tres combats cadascú. Per decisió del club, tots dos competidors ja no van decidir el campió al tatami: González es va penjar l´or i Ruiz, la plata. L´altre metall va ser per a Arnau Gómez, que va guanyar la plata júnior en el pes de menys de 45 quilos.Informa: Cesc Sanjuan

Tres podis per als representants andorrans a l'Open de Bonn de taekwondo | RTVA