
Un català i una francesa lideren les primeres hores de la Ronda dels cims
Des de les set del matí es disputa la Ronda dels cims, la primera de les curses de la sisena Andorra Ultra Trail Vallnord.
Més de 300 participants han pres la sortida de la prova que fa la volta al país seguint les fronteres naturals, amb 170 quilòmetres de recorregut i 13.000 metres de desnivell. Després de més de 13 hores, el català Francesc Solé es manté al capdavant, seguit de quatre andorrans: Domènec Trastoy, Lluís Sanvicente, Marc Llucià i Carles Rossell. La primera dona és la francesa Emelie Lecomte, seguida de la basca Nerea Martínez i l´alemanya Julia Boettger. L´arribada dels guanyadors es preveu per demà cap a la una del migdia. Aquesta nit començaran dues curses més al centre d´Ordino: l´Ultra Mític i la Celestrail.Informa: Joan López Imatges: Andorra Ultra Trail
Destacat