
Programes
Panxacontents amb Pep Ramos: l'atenció al client en un restaurant
Al Panxacontents d'aquest dimarts, el Pep Ramos ens explica com ha de ser l'atenció correcta al client en un restaurant. Hi ha tres paraules clau: comunicació, atenció i respecte. En donem tots els detalls als Matins i aprofitem la visita per preparar un 1000 fulls de camagrocs amb crema.
0
volume_off
fast_rewindfast_forward
Tots els episodis

cpkdcpkdpckdpkc
cpkdcpkdpc
cpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkc

cpkdcpkdpckdpkc
cpkdcpkdpc
cpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkc

cpkdcpkdpckdpkc
cpkdcpkdpc
cpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkc