A Ràdio i Televisió d’Andorra hi treballa un equip de persones pluridisciplinari que s’encarrega de gestionar i dotar de continguts el canal Andorra Televisió i les emissores Ràdio Nacional d’Andorra i Andorra Música, així com els mitjans digitals encapçalats pel web rtva.ad.
Si vols unir-te al nostre equip, envia’ns un correu electrònic amb el teu curriculum vitae a personal@rtva.ad
--------------
Ofertes actuals
Cerquem “tècnic/a administratiu/va de RRHH”
Descripció del lloc de treball
A Ràdio i Televisió d’Andorra hi treballa un equip de persones pluridisciplinari que s’encarrega de gestionar i dotar de continguts el canal Andorra Televisió i les emissores Ràdio Nacional d’Andorra i Andorra Música, així com els mitjans digitals encapçalats pel web www.rtva.ad
Actualment estem cercant un/a tècnic/a administratiu/va de Recursos Humans que vulgui incorporar-se al nostre equip. Som una societat pública de titularitat estatal que gestiona el servei públic de radiodifusió i televisió del Principat d’Andorra i que té com a finalitat la consolidació d'un servei públic d’informació que contribueixi al pluralisme informatiu en la formació d'una opinió pública lliure i la difusió de la cultura pròpia. A més a més, estem compromesos amb la diversitat, la inclusió i la igualtat de tracte i oportunitats.
Missió del lloc de treball:
Vetllar pel correcte funcionament dels processos administratius i operatius de recursos humans, d'acord amb les instruccions de la cap de departament i els procediments establerts, amb l'objectiu de complir amb les obligacions legals i contribuir al bon funcionament de l'organització.
Funcions principals:
- Coordinar i realitzar els processos de selecció de personal, tant de promocions internes com de noves candidatures, seguint el procediment establert i organitzant les entrevistes i proves necessàries.
- Rebre, revisar i tramitar la documentació personal de les noves incorporacions a l'organització, verificant que tota la informació sigui completa i correcta segons els requisits establerts.
- Proporcionar al nou personal que s’incorpora el material i l’equip necessaris, així com les formacions requerides, lliurant-los els recursos i orientant-los sobre els processos interns relacionats amb el seu lloc de treball.
- Coordinar i fer seguiment de les accions formatives del Pla de Formació anual planificant i comprovant que es realitzin.
- Contactar amb les entitats proveïdores i proposar pressupostos de formacions, cercant les millors opcions formatives i coordinant els detalls per a la seva implementació.
- Fer el seguiment i la gestió de les diferents mesures previstes dins del disseny del pla d’acció del Pla d’Igualtat, així com d’altres accions que s’hi relacionen.
- Continuar i donar suport amb la definició de la nova política retributiva i l’avaluació de l’acompliment, entre d’altres, per al Col·lectiu de RTVA, a partir de la descripció i valoració dels llocs de treball.
- Resoldre les incidències del seu àmbit de responsabilitat.
Si tens interès per aquesta oferta, envia’ns el teu CV al correu electrònic: personal@rtva.ad.
Requisits:
- Formació : Grau universitari (psicologia, dret, relacions laborals o similar).
- Experiència : mínim 1 any.
- Idiomes : Català parlat i escrit nivell alt , es valorarà castellà i francès.
- Coneixements : Aplicacions ofimàtica nivell intermedi-avançat.
- Es valorarà el coneixement de la legislació en relacions laborals d’Andorra, en la protecció de dades i la higiene i salut en el treball.
- Imprescindible passaport andorrà i/o permís de residència i treball.
Condicions :
- Contractació indefinida a jornada completa amb un període de prova de dos mesos.
- Incorporació immediata.
- Altres condicions a consultar.