A Ràdio i Televisió d’Andorra hi treballa un equip de persones pluridisciplinari que s’encarrega de gestionar i dotar de continguts el canal Andorra Televisió i les emissores Ràdio Nacional d’Andorra i Andorra Música, així com els mitjans digitals encapçalats pel web Andorra Difusió.
Si vols unir-te al nostre equip, envia’ns un correu electrònic amb el teu curriculum vitae a personal@rtva.ad
Cerquem gestor/a web i xarxes socials
Descripció del lloc de treball
A Ràdio i Televisió d’Andorra hi treballa un equip de persones pluridisciplinari que s’encarrega de gestionar i dotar de continguts el canal Andorra Televisió i les emissores Ràdio Nacional d’Andorra i Andorra Música, així com els mitjans digitals encapçalats pel web “www.rtva.ad”.
Estem buscant una persona apassionada per l’entorn digital que vulgui incorporar-se al nostre equip. Som una societat pública de titularitat estatal que gestiona el servei públic de radiodifusió i televisió del Principat d’Andorra, i que té com a finalitat la consolidació d'un servei públic d’informació que contribueixi al pluralisme informatiu en la formació d'una opinió pública lliure i la difusió de la cultura pròpia. A més a més, estem compromesos amb la diversitat, la inclusió i la igualtat de tracte i oportunitats.
Missió del lloc de treball:
Planificar i estructurar els continguts digitals a les plataformes de l'empresa, d'acord amb les instruccions de la persona cap de Departament i els procediments establerts, amb l'objectiu de mantenir actualitzades i accessibles les plataformes digitals, fomentant la interacció amb l'audiència i reforçant la imatge corporativa.
Les seves funcions estaran relacionades amb la pàgina web d’RTVA, la gestió de les xarxes socials i e contingut digital exclusivament. Concretament, algunes de les funcions principals serien les següents:
- Planificar i estructurar els continguts digitals a les plataformes de l'empresa, procurant la immediatesa i la qualitat del contingut que es posa a disposició.
- Coordinar, actualitzar i difondre els continguts i promocions digitals produïts pels diferents canals de l'empresa, redactant les seves descripcions quan correspongui.
- Seleccionar, proposar i redactar continguts digitals exclusius, organitzant-los de forma clara i accessible per a la seva difusió.
- Configurar i supervisar els canals de streaming de l'empresa, així com les transmissions en directe amb informació rellevant, revisant-ne el funcionament i rendiment.
- Difondre en temps real a les xarxes socials, les fites i accions rellevants durant esdeveniments especials, promovent la participació activa de l'audiència.
- Dissenyar, proposar, actualitzar i publicar els elements gràfics (crawls, bàners, cairons, plantilles, portades, etc.) a les plataformes digitals, vetllant per mantenir la identitat de l'empresa.
- Revisar i validar els continguts i la seva informació a les plataformes digitals, corregint la seva qualitat quan sigui necessari.
- Atendre les consultes i missatges privats del les persones usuàries a les xarxes socials i al correu electrònic, proporcionant respostes clares i detallades.
Tens ganes de construir amb nosaltres el futur digital dels mitjans públics del país? Volem conèixer-te!
Envia’ns el teu CV al correu electrònic personal@rtva.ad.
Requisits:
- Formació: estudis universitaris de periodisme, comunicació, màrqueting o similars
- Experiència demostrable redactant textos periodístics, publicant a xarxes socials corporatives i editant contingut audiovisual
- Idiomes: català parlat i escrit nivell alt (indispensable). Es valorarà castellà i francès
- Coneixements: redacció periodística i de continguts de ràdio i/o televisió, gestió de xarxes, ús d’eines digitals estil Canva, Metricool, CapCut, programes d’edició no lineal i locució de textos