
Imatges: Javier Martin
Noa Godoy fa la mínima per a l'Europeu sub-18 en els 400 metres
Noa Godoy ha assolit la mínima per disputar l'Europeu sub-18 en la prova dels 400 metres llisos. Ha estat en la primera jornada del Campionat d'Andorra absolut a l'aire lliure.
La calor i la poca participació han marcat la primera jornada del Campionat d'Andorra d'atletisme a l'aire lliure. En el 5.000, l'experiència de Marcos Sanza s'ha acabat imposant i ha rebut la medalla d'un dels grans absents, Nahuel Carabaña, que s'està refent d'unes molèsties.
"Per desgràcia, manquen corredors, en el fons hi ha un forat gran. Tot i ser veterans, som aquí guanyant curses i esperem que en un futur canviïn una mica les coses."
Marcos Sanza, guanyador dels 5.000 metres
El dia ha acabat amb la victòria de Cristina Martins, que ha fet un canvi de ritme important per ser la més ràpida dels 800 metres.
"Venia a guanyar i el temps importava poc, perquè amb l'altitud i el vent no es podia fer gran cosa."
Cristina Martins, guanyadora dels 800 metres
Minuts abans, Pol Fernàndez ha guanyat la prova masculina.
"Hem vingut tres membres del grup a fer marca. Hem passat una mica ràpid, l'altitud es nota i el lactat està pujant a tot arreu."
Pol Fernàndez, guanyador dels 800 metres
Diumenge hi haurà la segona jornada a partir de dos quarts d'onze del matí amb les proves de velocitat. Es tancarà al migdia amb el 1.500 masculí i femení.
Etiquetes