
Imatges: Projecte KM 0
Unir Madrid i Andorra pel ciclisme inclusiu
A principis de mes, un centenar de ciclistes van recórrer en bicicleta la distància entre Madrid i Andorra. Aquesta vegada, el Projecte KM 0 ha repetit l'experiència amb ciclistes amb discapacitat intel·lectual.
Ho han fet en quatre jornades tot fomentant el ciclisme inclusiu. La sortida ha rebut el suport de Tressis, filial del grup MoraBanc a Espanya, i la fundació A la par. Un cop a Andorra, van poder visitar el Bici Lab i conèixer en persona un ciclista professional com Carlos Verona.
"Una medalleta més a Andorra i les que vindran. Fins a la propera edició."
Máximo García Granados, membre de Fundación A LA PAR
"Fan aquestes rutes de ciclisme inclusiu i més de 80 persones han vingut des de Madrid fins a Andorra amb un objectiu preciós. Per a nosaltres és un plaer rebre'ls aquí, a Andorra."
Josep Lluís Trabal, responsable de Comunicació de MoraBanc
Etiquetes