
Imatges: RFEC
Vull ser professional
Cursa per al record d'Adrià Regada. El ciclista de la federació s'ha proclamat campió d'Andorra de ciclisme en ruta després de ser segon en el Campionat d'Espanya sub-23. Però tot això és el menys important, ja que el ciclista andorrà ha fet un pas de gegant per signar un contracte professional al final d'aquesta temporada.
Regada tenia aquest dia marcat en vermell al calendari i s'ha notat des del principi. El ciclista andorrà s'ha col·locat en la primera escapada del dia amb 16 dorsals. Havien de recórrer 157 quilòmetres. Regada ja no ha tornat al pilot, sempre ha estat batallant en les 4 hores de cursa.
De fet, ell ha estat amb diferència el més combatiu i segurament el més fort. A 20 quilòmetres de la meta s'ha escapat i només l'ha pogut seguir el seu company al Caja Rural-Alea, Marc Rubirola. El català patia molt per seguir la roda de Regada. Si l'Andorrà ha estat el més combatiu, Sanroma ha estat el més intel·ligent. El de Castella-la Manxa havia estat a l'ombra durant la cursa i ha guardat un punt que ha estat suficient per superar Regada amb un atac a 6 quilòmetres de la meta. Sanroma ha aixecat els braços com a campió d'Espanya sub-23. A només 19 segons, arribava segon Adrià Regada, que ha segellat una de les millors actuacions de la història del ciclisme andorrà.
"Hem estat a prop, no serà per ganes perquè ens hem buidat, se'ns ha fet una mica llarg al final, somiàvem amb això i ens hem quedat a les portes. estem en progressió i que això no pari"
Adrià Regada, segon Campionat d'Espanya Sub-23
Aquest resultat és el millor aval per signar, a final de temporada, per un equip professional.
Etiquetes
Destacat