
Cop al mercat per al FC Andorra: només podrà tenir sis jugadors cedits
Problema per al FC Andorra en la confecció de la plantilla. La Federació Espanyola de Futbol limitarà a sis els jugadors que poden arribar cedits a un club, fet que dificultarà una mica més la tasca de Jaume Nogués.
Mantenir el bloc i fer pocs canvis guanyarà més pes al futbol espanyol les properes temporades. La Federació Espanyola de Futbol establirà una limitació de sis cessions a cada club. És a dir, els clubs només podran rebre sis jugadors en préstec i només podran donar sortida a la mateixa quantitat. Aquest fet pot dificultar molt la planificació del FC Andorra, que els darrers anys ha utilitzat molt aquesta fórmula per confeccionar la plantilla, per exemple el darrer curs amb 9 jugadors cedits.
Tot i això, el canvi de reglament no inclou els menors de 21 anys ni els formats a la base, per això perfils com: Yaakobishvili, Minsu, Olabarrieta i Jastin podrien ser opcions. El club ha mostrat la intenció de mantenir els gironins i el porter del Barça, però serà pràcticament impossible que puguin vestir la samarreta tricolor novament.
A més, no es podran cedir més de tres jugadors entre els mateixos clubs. Un nou trencaclosques per als directors esportius, tot i que l'Andorra ja havia fet els deures prèviament garantint-se bona part del bloc de la temporada anterior.
Etiquetes
Destacat