
Noticies
3 milions per captar turistes més llunyans a l'estiu
Turisme destinarà gairebé 3 milions a la campanya d'estiu que ja s'ha iniciat en els mercats més llunyans i que també aspira a captar públic del continent americà. S'aposta per potenciar el visitant prèmium i augmentar les pernoctacions.
Més turisme qualitatiu, més pernoctacions i captar mercats del continent americà, són dos dels objectius que és marca Andorra Turisme per a la campanya d'estiu. Sota el títol "eleva la teva experiència", es destinaran 2,9 milions, a una campanya que des d'aquest dijous promocionarà l'oferta estiuenca primera a destinacions llunyanes, com Països Baixos, Bèlgica, Regne Unit, Irlanda i Suècia i a partir del 4 de maig a Espanya i França.
El ministre de Turisme, Jordi Torres, assegura que l'objectiu "no és créixer, sinó oferir més servei, més qualitat i que es pugui aplicar un preu mitjà més elevat i aconseguir que els turistes de més qualitat continuïn venint a l'estiu".
També es faran accions comercials al Canadà, Estats Units, Mèxic, Colòmbia i Brasil, tot i que el turisme procedent d'aquests països és encara molt residual. Una de les novetats és que s'amplien les aliances amb grans cadenes televisives. A banda dels acords amb Disney i National Geographic, s'hi afegeixen Warner i Eurosport.
"Estem en 9,6 milions de persones i hem arribat a una xifra realment molt alta. Ara estem buscant aquest concepte molt més prèmium i molt més diferenciador en la comunicació. Sempre estem buscant una forma de comunicació d'Andorra amb tot el que és mitjans de comunicació prèmium d'Europa, però també d'altres continents."
Betim Bubzaku, director d'Andorra Turisme
L'objectiu és incrementar entre un 2 i un 3% els visitants de l'any passat i establir una filosofia de comunicació i captació on prevalgui la qualitat de l'oferta.
??"ELEVA la teva experiència" és la nova campanya de comunicació que llancem a 9 mercats. Un concepte que juga amb l’altitud del país i el nivell qualitatiu de l’oferta d’#Andorra.#AndorraWorld #ELEVAlatevaexperiencia #AtypicalAndorrahttps://t.co/J3leukvqkz
— AndorraWorld - Andorra Turisme (@andorraworld_ad) April 3, 2025
El mes de març s'ha tancat amb una ocupació superior al 66%, lleugerament inferior a la de l'any passat, segons ha informat la Unió Hotelera. Per quinzenes, la segona ha estat molt més fluixa, coincidint amb el tancament d'alguns hotels de parròquies altes. La primera setmana d'abril també es preveu baixa ja que enguany Setmana Santa és a final de mes.
Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges: Nil Forcada
Etiquetes
Destacat