CAMPANYA-HIVERN20251106

Nil Forcada

Andorra Turisme busca nous mercats més enllà d’Europa

Andorra Turisme aposta per consolidar el creixement del turisme internacional i obrir-se a nous mercats com Amèrica Llatina, els Estats Units i l’Àsia. L'entitat ha presentat aquest dijous la seva nova campanya d’hivern, centrada en els valors familiars, l’esperit nadalenc i les activitats que el país ofereix durant la temporada de neu. La proposta també destaca l’après-ski, les compres, la gastronomia i el benestar com a pilars essencials de l’experiència turística andorrana.

Rosa Alberch

|

06.11.25


Betim Budzaku parlava en la presentació de l’aposta pel creixement del turista internacional. S’esperen 12.000 milions de pernoctacions.

"Fins fa poc ens centràvem sobretot en la part europea, amb presència en nou països diferents. Des de fa 2 o 3 anys, però, hem començat a potenciar altres mercats, com els d’Amèrica Llatina, els Estats Units i l’Àsia. Si ens fixem només en les dades dels mercats internacionals, hem crescut un 140% en pràcticament 10 anys."
Betim Budzaku, director general d’Andorra Turisme

El Govern treballa per adaptar-se a la nova mesura d’Entry/Exit que Espanya aplicarà al febrer

Pel que fa a la mesura d’Entry/Exit que Espanya imposarà a partir del 2 de febrer per controlar els visats de persones de fora l’espai Schengen, el ministre Jordi Torres ha explicat que ja es parla amb el sector per endreçar la situació i contractar a l’origen amb més despeses pagades.

"S'està parlant de les qüestions de contractacions en origen, és a dir, que les empreses farien les contractacions amb el transport pagat fins aquí, possibilitats d'allotjament i després el retorn als països d'origen. Jo entenc que aquesta serà la tònica dels pròxims anys."
Jordi Torres, ministre de Turisme i Comerç

La campanya d’hivern té un pressupost de 3,9 milions on també es patrocina la Copa del Món d’esquí alpí femení i la Copa del Món de Freeride.

Etiquetes

Andorra Turisme busca nous mercats més enllà d’Europa | RTVA