
Albert Refart
El Shop in Andorra tanca amb un lleuger augment de l’ocupació hotelera
L’edició d’enguany del Shop in Andorra ha conclòs amb un increment del 2% en l’ocupació hotelera respecte l’any passat. Tot i que encara no es coneix l’impacte econòmic exacte, els comerços participants s’han mostrat satisfets.
La jornada final ha inclòs una taula rodona sobre com atreure turisme de luxe al país. El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, ha explicat que les desfilades es van ubicar a zones més amples per gestionar millor l’afluència de públic, i que l’any vinent es podria provar un format similar a Andorra la Vella.
"Si la desfilada l'haguéssim fet en plena avinguda central, probablement, no hi hauríem cabut tanta gent. En canvi, tractem d'estirar la gent cap a la zona alta, com l'església d'Escaldes-Engordany. L'any que ve, si fem un format similar, es provarà de fer a Andorra la Vella."
Jordi Torres, ministre de Turisme i Comerç
Per la seva banda, l’experta en turisme de luxe Aradhana Khowala ha destacat la importància de passar del volum al valor.
"El que necessitem fer ara és transitar del volum al valor. És a dir, no posar el focus solament al total de visitants, sinó assegurar-nos que aquests passin temps i gastin diners a Andorra."
Dr. Aradhana Khowala, experta en turisme de luxe i CEO Aptamind Partners
Etiquetes