vivand10

Societat

Destacar la diferència a les botigues dels eixos centrals

Les botigues dels eixos centrals han de buscar i fer destacar la diferenciació comercial. Ho assegura el president de la Boqueria de Barcelona, en una entrevista al programa "Avui serà un bon dia" de Ràdio Nacional.

Pere Moliné

|

10.06.25


També creu que els comerços han d`apostar més pels salaris variables per incentivar els venedors. Avui fa una sessió divulgativa a botiguers d`Andorra la Vella.

"Que siguin totes igual? Malament. Malament perquè el primer principi és la diferenciació. Perquè sinó la gent no troba atractiu. Sí que això és rellevant que no sigui cafè per tothom. Importantíssim."
Jordi Mas, president de la Boqueria

Mas afirma que la fórmula màgica és repartir els beneficis entre els treballadors, es a dir, salaris variables.

"Què és la fórmula màgica? I és la fórmula que funcionar a la majoria de companyies i les que fan créixer i créixer els negocis. És repartir els beneficis. És a dir que la gent ha de tenir salaris variables."
Jordi Mas, president de la Boqueria

A més, ha assegurat que la societat està acostumada a la venda immediata, i això ha de canviar pel context actual. Entrevista sencera, aquí.

"Estem acostumats a la venda immediata. I això ha de canviar per sempre. El jovent ho comença a entendre però sobretot el comerciant que porta molts anys. Persona que entra, persona que si no compra, malament. Doncs no. Avui s`estila quan entres, remenar, mirar, marxar i ja ho veurem."

Jordi Mas, president de la Boqueria

Etiquetes

Destacar la diferència a les botigues dels eixos centrals | RTVA