TR-MITS-EMPRESES20250905

Fernando Montero

El servei de Tràmits per a empreses passa amb nota els primers dies

El nou servei de Tràmits per a empreses, que es va posar en funcionament dilluns al Prat del Rull, està funcionant molt bé. Els primers usuaris destaquen que ara tot és més ràpid i més eficaç.

Joan A. Sarmiento

|

05.09.25


La major part dels tràmits tenen a veure amb vehicles i també associats al departament d'Economia.

"He vingut a fer traspassos de vehicles i matriculacions."

Usuària

La visita prèvia s'ha mostrat com una eina que agilita la gestió, mesura que les empreses agraeixen. Es calcula que s'aconsegueix estalviar més de la meitat del temps d'espera que era necessari a l'edifici administratiu del Govern.

"Amb visita prèvia va molt bé. No cal esperar gens ni mica, t'atenen de seguida i són superamables."

Usuària

La vocació és millorar encara més el procés de gestió i en aquest sentit es treballa per optimitzar el servei. Es fa tenint en compte les opinions de les empreses.

"El fet de segregar els dos tràmits, d'empresa i de ciutadans, ha permès donat aquesta atenció més especialitzada. Totes les atencions es fa amb cita prèvia, cosa que permet ordenar molt més el servei i reduir el temps d'espera."
Albert Gomà, director del departament de Transformació Digital

L'objectiu és acompanyar les empreses cap als tràmits digitals. Per això s'ha activat una línia de formació per conèixer el funcionament, el catàleg de tràmits digitals.

Etiquetes

El servei de Tràmits per a empreses passa amb nota els primers dies | RTVA