
Societat
Escepticisme a Grandvalira per la pèrdua de llits
Grandvalira Resorts es mostra preocupat per la pèrdua de llits turístics que comporta l'aplicació de la llei òmnibus. Ho ha assegurat el director de màrqueting, en una entrevista al programa "Avui serà un bon dia" de la Nacional. També diu que allotgen la meitat dels temporers i constaten que les dificultats per accedir a un habitatge a preu assequible els complica fidelitzar el personal i contractar nous empleats qualificats.
Una quarantena d'apartaments turístics han renunciat a l'activitat i això abans que entri en vigor la llei òmnibus, que preveu una disminució més gran de les llicències, és un fet que preocupa Grandvalira Resorts. Especialment el que pot passar a Canillo.
El director de màrqueting de Grandvalira Resorts, David Ledesma, constata que "necessitem mantenir uns volums d'ocupació per fer rendibles les estacions i crec que això és bo per tot el país. De la major qualitat, sempre que puguem, òbviament però necessitem aquests volums."
Ha assegurat que hauran de veure com evoluciona aquesta situació. També ha afirmat que proporcionen allotjament a bona part dels treballadors de temporada.
"A dia d'avui estem allotjant pràcticament la meitat dels treballadors temporers. Més d'un miler dels treballadors els allotgem en instal·lacions, en hotels o edificis antics que renovem."
David Ledesma, director de màrqueting de Grandvalira Resorts
Ha afirmat que el cost de la vida s'ha encarit a un ritme que els salaris no han pogut equilibrar i aquesta situació dificulta mantenir plantilles i atreure nous empleats qualificats.
Forfet als mòbils
Ledesma també ha dit a Ràdio Nacional que es podrà tenir el forfet al mòbil la temporada vinent a Grandvalira Resorts. La iniciativa vol facilitar el servei al client.
"Serem una de les estacions pioneres en instal·lar el forfet en el mòbil. Volem instal·lar-ho a partir de la temporada vinent. Seran unes proves pilot i, progressivament, ho anirem instaurant a tots els clients. No deixa de ser com consumir qualsevol producte a dia d'avui un bitllet d'avió, una entrada pel cinema..."
David Ledesma, director de màrqueting de Grandvalira Resorts
Informa: Pere Moliné
Etiquetes
Destacat