
Més de 300 motoristes prenen part en la desfilada de cloenda del Motand
Aquest diumenge al matí s’ha tancat la quarta edició del Motand, la festa del motociclisme celebrada a Andorra la Vella, amb una sortida pels carrers de la capital com a acte de clausura.
Més de 300 motoristes hi han participat i la ruta ha captivat els ciutadans i els visitants. La jornada posa el punt final a un cap de setmana ple d’activitats, tallers i exhibicions a l’avinguda de Santa Coloma i a l’aparcament Can Rodes. Des del comú destaquen el retorn generat per als comerços i els expositors.
Etiquetes
Destacat