
Les coses grans
"Necessito una nota molt alta": així és com 3 alumnes han viscut la selectivitat des de dins - Les coses grans - 12/06/2026
Entrevistem 3 alumnes de segon de batxillerat del col·legi espanyol María Moliner el segon dia de les PAU. Són la Sheila, el Diego i l'Hugo.
volume_up
fast_rewindfast_forward
Tots els episodis

cpkdcpkdpckdpkc
cpkdcpkdpc
cpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkc

cpkdcpkdpckdpkc
cpkdcpkdpc
cpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkc

cpkdcpkdpckdpkc
cpkdcpkdpc
cpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkccpkdcpkdpckdpkc