
Imatges: Kevin Ribeiro
Les germanes Viñals es retroben al Campionat d’Andorra
Les germanes Viñals tornaran a competir juntes aquest diumenge al Campionat d'Andorra d'atletisme. Serà una de les primeres parades d'un estiu amb objectius ambiciosos.
Per a la Duna, que ve de tancar el segon any universitari als Estats Units, i l'Alba, que ha completat el primer, tornar a casa és trepitjar de nou l'estadi Comunal Joan Samarra. Mirant enrere, comparteixen la progressió viscuda.
"Aquest any he notat una diferència molt gran a nivell d'adaptació. M'he adaptat molt bé, no tinc cap lesió a diferència de l'any passat, i he pogut fer rècord d'Andorra molt aviat, que és completament inusual per a mi, arribar a aquest nivell de marques tant d'hora."
Duna Viñals, atleta
"Tot i que jo no m'ho veig, sí que hi ha gent com la meva fisio que diuen que tant la meva germana com jo se'ns veu més fortes. I mentalment això també t'ajuda a formar-te com a persona."
Alba Viñals, atleta
Als Estats Units s'han adaptat a una altra forma d'entrenar.
"Sí que s'ha notat la diferència d'entrenar més hores, més temps, però els entrenaments eren més amens i ràpids."
Alba Viñals, atleta
"Aquí eren més de fons, amb més sèries i més volum. Allà estan més enfocats a la velocitat i la rapidesa, per això són més curts però hi ha més a la setmana."
Duna Viñals, atleta
Duna, de 20 anys i en categoria sub-23, i Alba, de 18 i encara sub-20, afronten un estiu carregat de reptes.
"Anar a l'Europeu absolut el 16 d'agost, estic intentant classificar-me, tot i que serà difícil, i també els Jocs del Mediterrani, a més dels Campionats d'Espanya i els d'Andorra d'aquest cap de setmana."
Duna Viñals, atleta
"L'objectiu principal és el Mundial sub-20 a Oregon de l'agost, i després el Campionat d'Espanya sub-20."
Alba Viñals, atleta
Després de tornar a entrenar juntes, les germanes Viñals coincidiran de nou al tartan aquest diumenge en els 400 metres tanques del Campionat d'Andorra.
Etiquetes
Destacat