
Les Viñals corren a casa
En la segona jornada del Campionat d'Andorra d'atletisme, les proves de 400 metres tanques han estat les que han acollit més participació.
També tenien l'atractiu de veure competir a Andorra les germanes Viñals. No estan en el seu pic de forma i, tot i que estan completant una gran campanya, se'ls ha escapat la victòria. El triomf ha estat per a l'espanyola Martina Zunino, l'única que ha baixat del minut. A 46 centèsimes ha arribat Duna Viñals, i la seva germana Alba ha completat el podi.
"És cert que no és una etapa fàcil perquè acabo de tornar dels Estats Units i de fer el pic de forma i ara és un moment de tornar a carregar. Són setmanes en què porto cansament a sobre dels entrenaments. El vent tampoc ajuda, ni la calor. Són coses que no depenen de mi, però intentem afrontar-ho de la millor manera possible."
Duna Viñals, segona 400 tanques
"Aquesta competició, al ser un campionat nacional, dona més punts IAAF. Això afavoreix pujar al rànquing i tenir més opcions d'anar a europeus i mundials per aquesta via, ja que les mínimes normalment són molt exigents."
Alba Viñals, tercera 400 tanques
En la categoria masculina ha quedat segon Eloi Vilella, que ha estat el més ràpid de la seva sèrie.
"El context de la cursa, el vent, les condicions també tenen un impacte. Sensacions una mica irregulars, perquè hi ha hagut vent en l'últim 100 i acabar amb energia no és fàcil, sembla que sigui un esprint, però al final és una carrera bastant llarga."
Eloi Vilella, segon 400 tanques
Etiquetes
Destacat