rugbi1

Andorra renuncia a l'Europeu de rugbi de 7

Andorra no tornarà a acollir el Campionat d'Europa de rugbi de 7. La Federació ha renunciat als dos anys que tenia acordats amb Rugby Europe, després de no trobar prou suport per assumir el cost de l'organització.

Joan López

|

23.06.26


El segon Europeu de rugbi de 7 masculí i femení de la divisió Conference organitzat per Andorra es va tancar amb un èxit esportiu a l'Estadi Nacional i números vermells en l'apartat econòmic. La Federació Andorrana havia apostat per acollir la competició durant quatre anys, però després dels dos primers amb pèrdues ha renunciat als dos que encara tenia pactats amb Rugby Europe.

No s'han tancat els comptes d'aquesta edició, però les despeses tornaran a superar els ingressos per patrocinadors. El capítol més important són els desplaçaments de les seleccions en autocar entre l'aeroport i el país, però també s'ha de sumar el cost de l'allotjament de les prop de vint persones que mobilitza Rugby Europe, com àrbitres i directius.

Des de la Federació es va demanar a l'organisme europeu que assumís una part de la despesa, però la resposta va ser negativa, i tampoc s'ha aconseguit el suport d'Andorra Turisme, en un esdeveniment que enguany ha mobilitzat 20 seleccions i prop de 400 persones.

Etiquetes

Andorra renuncia a l'Europeu de rugbi de 7 | RTVA