
Imatges cedides: Rugby Europe
Les Grandalles perden la categoria
Les Grandalles han perdut la categoria després de perdre davant de Suïssa en el darrer partit de la segona fase de l'Europeu disputat aquests dies a Moldàvia. Malgrat el bon paper als darrers partits, la diferència de punts ha condemnat les tricolors.
Males notícies per a les Grandalles en rugbi de set. La derrota contra Suïssa, per 15 a 7, ha passat factura a les tricolors fins al punt de privar-les de la permanència per la diferència de punts fets i encaixats amb Montenegro. L'equip de Patrick Bosque ha anat de menys a més i després de les desfetes contundents davant d'Itàlia, la subcampiona del torneig a Moldàvia, i Noruega, les Grandalles van refer-se amb un empat contra Suïssa en la fase de grups i una victòria contra Montenegro.
Això va provocar que Andorra depengués d'ella mateixa per salvar-se, però la superioritat física de les suïsses i les errades no forçades han castigat molt en la pugna per la novena posició, malgrat començar per davant amb un assaig de Miren Barciela en la primera meitat. Al final han perdut i s'ha certificat un descens dolorós a categoria Conference després de l'ascens de l'any passat. És un càstig dur per a un grup molt jove que ha deixat bons moments al llarg de les dues fases i que haurà de lluitar novament per tornar a pujar.
Etiquetes
Destacat