INAUGURACI--CENTRE-CULTURAL20260626

Imatges: Carolina Martínez

El Centre Cultural Lauredià reviu després de l'incendi

Sant Julià de Lòria ha viscut una nit històrica per a la vida cultural de la parròquia i del país. Després de més de tres anys d'obres per l'incendi del 2022, el nou Centre Cultural Lauredià ha quedat oficialment inaugurat amb un espectacle que va omplir la plaça de la Germandat.

Alexia Alcalá

|

26.06.26


La inauguració va començar dins l'auditori Claror, un dels espais emblemàtics recuperats i renovats, que va reunir més de 400 persones. Allà es van fer els parlaments oficials a càrrec dels cònsols de la parròquia, així com un homenatge a les autoritats lauredianes que han estat clau al llarg de la vida del centre.

Però el moment més màgic de la nit es va viure a fora, amb un espectacle a la façana del nou centre, ideat pel director artístic Hansel Cereza. Una proposta que va combinar llum, vídeo, música i fins i tot dansa vertical.

Tot plegat, amanit amb la participació d'entitats culturals, com ara la Coral Rocafort, els Petits Cantaires Lauredians, l'Esbart Laurèdia, la Colla Gegantera de Sant Julià de Lòria o Kic Barroc. Un moment molt esperat per a molts lauredians.

Etiquetes

El Centre Cultural Lauredià reviu després de l'incendi | RTVA