CONCERT-MARIA-MAR-BONET20260627

Imatges: Iago López

Maria del Mar Bonet omple l'auditori lauredià

Maria del Mar Bonet ha omplert aquest dissabte a la tarda l'auditori Rocafort amb el concert en què ha presentat el seu darrer disc, "L'aigua no cansa". La cantant ha expressat la il·lusió per tornar al país després de molts anys, i més amb motiu de la inauguració del renovat Centre Cultural Lauredià.

Alexia Alcalá

|

27.06.26


60 anys de trajectòria són motiu de sobra de celebració, i més si són de la qualitat de la carrera artística de l'artista mallorquina Maria del Mar Bonet. A banda de celebrar aquest aniversari, la cantant ha presentat el seu darrer treball, "L'aigua no cansa", un disc fet íntegrament a Mallorca i amb un equip d'artistes de la seva terra.

"Hem fet un disc que ens agrada molt, que és molt íntim també, en el bon sentit. I que és allò darrer, que un s'estima molt el que fa, no?"

Maria del Mar Bonet, cantautora

Les crítiques que han rebut fins al moment, diu, són molt bones. I la mateixa dinàmica s'ha repetit en un auditori Rocafort replet que la rebia amb un gran aplaudiment només sortir a l'escenari. La mallorquina ha expressat la seva il·lusió per formar part de la inauguració del renovat Centre Cultural i també per tornar al país després de gairebé 30 anys.

"A mi em fa molta il·lusió tornar a Andorra. A veure si tornem més encara."

Maria del Mar Bonet, cantautora

El concert dona pas a una gira del nou disc per tot Catalunya que s'allargarà durant l'estiu.

Etiquetes

Maria del Mar Bonet omple l'auditori lauredià | RTVA