293543

La Bèstia i el Penicheiro guanyen l'última etapa del Tour d'hivern de bàsquet 3x3

Tercera i última etapa del Tour d'hivern de bàsquet 3x3 organitzat per la Federació. Avui, els equips tenien la darrera opció de classificar-se per a les finals de demà. Les dues categories han tingut els mateixos guanyadors que en l'última cita.

Author

|

27.12.14


L'equip anomenat La Bèstia ha guanyat la categoria masculina. Format per Àlex Prado, Jordi Plasència i els germans Jordi i Oriol Fernández, han superat a la final La Noche me Confunde. Aquí, tres dels quatre últims partits, comptant les semifinals, s'han decidit al darrer llançament. Pel que fa a les noies, victòria per a l'equip Penicheiro, integrat per Claudia Brunet, Cristina Andrés i Pati Vicente. Elles han tingut millor diferència de punts, i han guanyat el triple empat de la lligueta. Demà, la final a partir de les 11 del matí.Informa: Xavi Bonet Imatge: Sergi Pla

La Bèstia i el Penicheiro guanyen l'última etapa del Tour d'hivern de bàsquet 3x3 | RTVA