CAMPIONAT-ESP-CICLISME20260625

Imatges: cedides Real Federación Española de Ciclismo

Albalat, Mora i Sinfreu campions d'Andorra contra rellotge

La Federació Andorrana de Ciclisme i Andona han enviat una àmplia delegació d'esportistes al Campionat d'Espanya a Sabiñanago.

Cesc Sanjuan

|

25.06.26


Aquest dijous s'ha celebrat les proves contra rellotge. Els millors andorrans a l'espanyol són automàticament campions d'Andorra. Un títol que avui s'han emportat, Anna Albalat, 18à a la prova elit femenina amb un temps de 30 minuts i 51 segons a, 4 minuts, de la guanyadora, Mireia Benito

Gerard Mora és el campió d'Andorra sub-23 després de ser 22è a l'espanyol amb un temps de 44 minuts i 30 segons a, 4 minuts i 22 segons del vencedor, Óscar Vian. Enzo Fuentes ha estat 24è. Per últim, Èric Sinfreu ha estat 16è proclamant-se campió d'Andorra en categoria júnior.

A partir d'ara agafen el protagonisme les proves en línia demà en categoria júnior i dissabte en sub-23 i absoluta femenina.

Albalat, Mora i Sinfreu campions d'Andorra contra rellotge | RTVA