
La Federació Motociclista destaca el novè i desè lloc d'Andorra al Trial de les Nacions
Avui ha arrencat la cinquena temporada del "Dia E", amb el Trial de les Nacions, que aquest cap de setmana ha omplert de motos les muntanyes de Sant Julià de Lòria. El president de la Federació Motociclista, Josep Punti, n'ha parlat al programa i ha ressaltat els resultats dels equips nacionals.
Èxit rotund de la Federació Motociclista durant els últims tres dies. Primer amb la disputa de la prova de la Copa del Món femenina i després amb les dues jornades del Trial de les Nacions. Una cita que la mateixa federació defineix com una feina d'equip.Pel que fa als resultats, Punti ha destacat que Andorra va quedar entre els deu primers equips classificats tant en la categoria de noies (desena posició) com en la de nois (novena posició). El president de la Federació afirma que "el trial és una tradició a Andorra". "No hem tingut mai grans pilots amb un nivell altíssim, però sí amb un gran nivell", afegeix. Posa en relleu que els darrers anys "han sorgit pilots amb ganes i han après molt", obtenint resultats satisfactoris. Ara toca descansar. Més tard tocarà començar a preparar la propera gran cita. Serà el primer cap de setmana de juliol amb la disputa d'una prova del Campionat del Món.Informa: Xavi Bonet
Destacat