WhatsApp-Image-2026-06-25-at-20.37.51

L'UE Santa Coloma i el Ranger's tenen 6 dies per evitar el descens

La Federació Andorrana de Futbol (FAF) ha denegat, de manera provisional, la inscripció de la Unió Esportiva Santa Coloma i el Ranger's per a la propera temporada. Segons ha confirmat el president de l'entitat, Fèlix Álvarez, els dos clubs disposen ara d'un termini de 6 dies per presentar la documentació pendent i complir amb els requisits federatius necessaris.

Cesc Sanjuan

|

25.06.26


Fèlix Álvarez ha estat contundent sobre les conseqüències d'aquest tràmit: si els equips no formalitzen la seva inscripció dins del termini establert, descendiran de forma automàtica a segona divisió. En aquest escenari, la federació ja ha previst un pla d'acció per mantenir el format de la lliga Multisegur, que continuarà comptant amb 10 equips. Les places vacants serien ocupades per conjunts procedents de la segona divisió.

D'altra banda, en l'àmbit econòmic, la FAF ha tancat l'exercici amb un superàvit de 621 euros i ha aprovat un pressupost de 10,7 milions d'euros.

Etiquetes

L'UE Santa Coloma i el Ranger's tenen 6 dies per evitar el descens | RTVA