
UE Santa Coloma i Ranger's confien a evitar el descens
La FAF dona fins dimarts que ve de termini perquè l'UE Santa Coloma i el Ranger's presentin la documentació per jugar la pròxima lliga Multisegur. Els dos clubs asseguren que estan al dia de pagaments i treballen a contra rellotge.
Unió Esportiva Santa Coloma i Ranger's es van inscriure dins del termini fixat per la federació, el 10 de juny, però a hores d'ara la seva participació a la pròxima lliga Multisegur penja d'un fil.
En el cas de l'UE Santa Coloma, amb un canvi de propietat i el retorn d'Efraín Martín i Boris Antón al timó del club, s'ha mostrat estranyesa per no haver rebut cap notificació del comitè de competició fins aquest dimecres, dues setmanes després de fer la inscripció.
Els nous responsables asseguren que s'està al dia de pagaments amb els treballadors i la CASS. També van presentar un document de reconeixement de no deute i ja han començat a treballar en la conversió en societat anònima d'objecte esportiu, però reconeixen que el futur del projecte rebria un cop molt dur en cas d'un descens administratiu a segona.
El cas del Ranger's, que també va formalitzar la inscripció sobre la botzina, les fonts del club consultades no tenen cap dubte que es podrà presentar la informació requerida i l'objectiu és fer-ho aquest mateix divendres. Després de patir molts problemes al llarg de tota la temporada passada, des del club també s'assegura estar al dia de pagaments, inclosos els 26.000 euros que requeria el saig.
Etiquetes
Destacat