
Gairebé 200 esquiadors a la Travessa de les tres fronteres
Més esquí de muntanya, èxit de participació a la Travessa de les tres fronteres amb gairebé 200 esquiadors a la línia de sortida.
Aquesta tercera edició organitzada per l'Esquí Club Pas de la Casa -Grau Roig era puntuable per a la Copa d'Andorra.
La victòria ha estat per a l'espanyol Antonio Alcalde, els millors esquiadors nacionals han estat Marc Vila i Guy Diaz ocupant la desena i la dotzena plaça respectivament.
El llistó també ha estat elevat entre les fèmines, amb el triomf de la catalana Laura Orgué per davant de Sophie Dusautoir.
Pel que fa a la base, un triomf més per a Diego Cancelos en categoria cadet; aquesta vegada Andrea Sinfreu s'ha hagut de conformar amb la segona plaça, el mateix que Arnau Soldevila en categoria Júnior. Emma Cristina ha estat primera en categoria infantil.
Informa: Cesc Sanjuan
Destacat