
La Glacial Race reuneix una quarantena de corredors
Ahir es va disputar la innovadora prova de la BPA Glacial Race. Un cursa a peu pel gel, que tenia com a centre neuràlgic el circuit Andorra-Pas de la Casa. La cita va reunir prop de 40 participants.
El més ràpid va ser Ferran Teixidó, que va completar els 11 quilòmetres a 5 graus sota zero amb un temps de 58 minuts i mig, sent l´únic corredor que va baixar de l´hora. Van completar el podi Olivier Gescato i Carlos Mejía. En noies, la més ràpida va ser Andrea Sinfreu, que va aturar el cronòmetre en 1 hora 18 minuts. La van acompanyar al podi Anna Brown i Elena de Felipe. L´Automòbil Club d´Andorra, l'organitzador, ja pensa en una segona edició vista la bona acollida.
Informa: Xavi Bonet
Destacat