
Grans 'petits isards'
Tarda per a la història de la selecció de rugbi sub18. Avui, l'equip s'ha guanyat l'ascens a la Divisió C. Andorra ha superat Bulgària en l'últim partit del torneig per 15 a 0, i d'aquesta manera, es converteix en l'únic equip que suma 4 victòries.
La tarda d'avui passarà a la història del rugbi andorrà. La selecció sub18 ha aconseguit l'ascens a la Divisió C, després de superar Bulgària en la última jornada de l'Europeu. Un 15 a 0, gràcies als assajos de Daniel Carrington i Bruno Comas, i al peu de Ian Jammes.
Ha estat un partit dominat de principi a fi pels "petits isards", que no han deixat opció a Bulgària. L'equip entrenat per Jonathan Garcia i Dani Raya no ha deixat que els búlgars s'apropessin en cap moment a la zona de marca andorrana. El resultat demostra la superioritat dels isards, no només en el partit d'avui, sinó també durant tot el torneig.
Amb la victòria d'avui, Andorra es converteix en l'únic equip que ha estat capaç de sumar les 4 victòries en les 4 jornades de competició. Els tricolors han superat Malta, Israel, Bòsnia i avui Bulgària. L'ascens a Divisió C és, doncs, més que merescut i significa una recompensa a la feina feta durant els últims anys per la Federació.
Informa: Xavi Bonet Imatge: Lluís Calvo Locució: J.A. Sarmiento
Destacat