
Inaugurat el Campionat d'Europa C de bàsquet sub-18
Aquesta tarda ha començat el Campionat d'Europa C de bàsquet sub-18, en categoria femenina i masculina, amb l'acte inaugural. Les dues seleccions d'Andorra debutaran demà, la masculina contra Gibraltar i la femenina contra Malta.
A tres quarts de set ha començat l'acte inaugural al pavelló Joan Alay. Una cerimònia que ha comptat amb la presència del president de la FIBA, Yvan Mainini. Andorra, que no debutarà fins demà, presenta dues seleccions. El combinat sub-18 masculí està entrenat per Xavi Luque i té l'internacional absolut Roger Lliteras com a jugador referència.“Hem fet una molt bona preparació de sis setmanes. Els nois estan amb moltes ganes tot i saber que el condicionant físic ens passarà una mica de factura durant el torneig però amb la màxima ambició de competir”, afirma Luque.Si sembla que en nois s'ha de lluitar per les medalles, pel que fa a les noies no és tan clar. L'equip entrenat per José Rodríguez té jugadores importants, com Clàudia Brunet, però per contra s'ha hagut de reforçar amb altres de més joves de categoria cadet.“Tinc un grupet de vuit joves i quatre cadets però bé, il•lusió molta i esperem tenir sort per al debut de demà”, assegura Rodríguez.El primer a debutar serà el combinat masculí demà contra la potent Gibraltar. El partit començarà a les cinc de la tarda. Després serà el torn de l'equip femení, que s'enfrontarà a la selecció de Malta.Informa: Cesc Sanjuan Imatges: Albert Refart
Destacat