
La selecció de vòlei perd contra Xipre (3-0) en la primera jornada de l'Europeu dels Petits Estats
En vòlei la selecció ha obert aquesta tarda l'Europeu del Petits Estats amb derrota contra Xipre.
Els andorrans no han tingut opció amb una de les grans favorites a adjudicar-se el torneig. Andorra ha cedit per un clar 3 a 0 i ha quedat a 12 en els dos primers sets i a 13 en el darrer. Demà, en la segona jornada, Andorra s'enfrontarà a Escòcia a partir de les cinc de la tarda.
Destacat