
L'equip de cross country torna als entrenaments amb bicicletes noves
La setmana passada vam saber les evolucions de Blanca Aracil, la gran esperança en bicicleta de descens al Mundial del 2015. Dues disciplines han entrat dintre del programa d'alt rendiment ideat per la Federació de Ciclisme. El descens i el cross country amb Guy Diaz i el jove Adrià Urcelai.
La neu ha marxat i l'equip andorrà de cross country ha tornat als entrenaments. Ara, en unes altres condicions. Avui, estrenen les dues bicicletes lliurades per un dels patrocinadors de l'equip. Amb vista al Mundial de BTT que acollirà Andorra l'any que ve, la Federació de Ciclisme ha ideat un programa especial per aconseguir que la representació sigui la millor al Campionat del Món. Un projecte que per a Urcelay serà un gran ajut perquè fixa objectius molt més alts.
Guy Díaz explica que treballen amb "moltes ganes per arribar al Mundial del 2015 ben rodats i al màxim nivell", ja que competiran contra corredors professionals. Adrià Urcelay A banda del material, Guy Diaz i Adrià Urcelay compten amb la supervisió d'un entrenador, en el seu cas Eduard Barceló.
L'objectiu és acostar-se al nivell de les grans figures d'aquest esport. Per aconseguir-ho tenen temps fins a setembre del 2015.
Informa: Cesc Sanjuan Imatge: Meri Bellosta
Destacat