ritmica

Mig centenar de participants al Trofeu de Gimnàstica Rítmica d'Encamp

Aquesta tarda ha tingut lloc la 14a edició del Trofeu de Gimnàstica Rítmica d'Encamp. Hi ha hagut una bona representació de la base andorrana, amb gairebé mig centenar de joves.

Author

|

07.03.15


Bona part d'elles eren de la categoria 'promoció', la més petita de totes, per tant la gran majoria eren noies que tot just s'iniciaven en aquest esport, tot i que també hi havia joves, més grans, que han fet una exhibició. Els premis han estat força repartits entre tots els clubs del país. La Federació, però, ha destacat el bon nivell de les participants, és a dir, de la base del país.

Informa: Xavi Bonet Imatge: Rubén Carcellé

Mig centenar de participants al Trofeu de Gimnàstica Rítmica d'Encamp | RTVA