
Peñarroya disposa de la plantilla al complet per als partits contra el Pau Orthez francès i el Força Lleida
El MoraBanc Andorra disputarà aquest vespre el tercer partit de pretemporada. L'equip és a Pamiers, on a partir de les 8 s'enfrontarà al Pau Orthez, de la primera divisió francesa. Serà la primera vegada que Peñarroya disposarà de tots els fitxatges.
Nova prova de foc per a un MoraBanc Andorra encara en construcció. L'equip jugarà aquest vespre el tercer amistós de la pretemporada. Els andorrans s'enfrontaran a partir de les 8 al Pau Orthez, un dels conjunts clàssics no només del bàsquet francès, sinó també europeu. Per a l'enfrontament, Peñarroya disposarà avui de tota la plantilla, a excepció del lesionat Asier Zengotitabengoa. Pel que fa a les incorporacions, estaran totes sobre el parquet. Fins i tot l'última a arribar, l'aler mexicà Román Martínez, que tot just aquesta setmana ha començat a entrenar-se amb la resta dels seus companys.
Del partit d'avui s'espera continuar amb el rodatge i que l'equip, sobretot els fitxatges nous, es vagin compactant. Després de guanyar la Bruixa d'Or Manresa i de disputar-li dues pròrrogues al FIATC Joventut, el Pau Orthez es presenta com un altre dels rivals de nivell en aquesta pretemporada. I és que precisament l'exigència és la clau d'aquesta preparació per a l'ACB. Falten encara quinze dies per a l'inici de la competició. És el temps que li queda al MoraBanc Andorra per arribar al seu punt òptim, tant a nivell físic com tàctic.
Informa: Xavi Bonet/Joan López
Destacat