
El refugi de Sorteny ha servit de punt d'avituallament
El primer control de la Ronda dels cims estava situat al refugi de Sorteny. Un bon nombre d'aficionats esperava per animar i donar força als corredors.
Els primers han estat el català Francesc Solé i la francesa Emilie Laconte. Els andorrans també hi han passat molt ben situats, en especial Carles Rossell o els integrants del projecte solidari Ronda per la infància. Després d'agafar forces al refugi, els corredors s'han enfilat en direcció a la vall de Rialp.Informa: Cesc Sanjuan Imatges: Marta Paixà
Destacat