
Imatges: Èric Mompel
Naturland inaugura la temporada d'estiu
Primer cap de setmana de la temporada d'estiu de Naturland. Entre les novetats destaca la tirolina Eclipsi, que aquest dissabte al matí ha aplegat força gent. Tot i això, el Tobotronc continua sent l'activitat preferida dels visitants.
Després de presentar-la, Naturland inaugura oficialment la temporada d'estiu, que s'allargarà fins al proper 6 de setembre. La novetat que més crida l'atenció és l'Eclipsi, la tirolina de més de 600 metres que ja atreu força gent en aquest primer dia. Tots destaquen la sensació d'adrenalina que genera.
"Ha estat molt bé. Era el primer cop que feia una cosa com aquesta. Ha estat meravellós."
Visitant
"És el més semblant a volar que he fet mai."
Visitant
Tot i que aquesta nova activitat aspira a competir amb el Tobotronc, el tobogan continua sent, de moment, l'atracció preferida dels visitants. Aquest dissabte ja han pogut gaudir de les altres propostes del parc en una jornada marcada pel bon temps. Fins al final de la temporada, el parc romandrà obert cada dia de 10h a 18h.
Etiquetes
Destacat