
Noticies
Èxit en l'estratègia comuna de les estacions d'esquí
Tres temporades després d’unificar-se sota una mateixa marca, les estacions d’esquí que formen part de Grandvalira Resorts fan un balanç clarament positiu. Així ho ha explicat el director de màrqueting de l’ens, David Ledesma, durant el programa La clau.
Segons Ledesma, la coordinació estratègica entre les estacions ha permès deixar de competir en preu i centrar-se a millorar l’experiència del client. El resultat ha estat un increment sostingut del tiquet mitjà de despesa per client des de la integració. “Aquesta estratègia comuna ens ha permès augmentar el tiquet de despesa mitjana per client des de fa tres temporades”, ha afirmat.
Una de les claus de l’èxit és l’aposta per la tecnologia i els models predictius, que permeten gestionar millor els recursos i anticipar les necessitats diàries dels visitants. “Podem enviar informes a les estacions, als nostres companys que operen a les estacions perquè sàpiguen, en tot moment, quina és l'expectativa, estimació, als clients que tindrem cada un dels dies. D'aquesta manera ho podem dimensionar, obrir punts de restauració en el cas que calgui”, ha afegit.
Informa: Pere Moliné
Destacat